ΟΛΑ ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΥΓΡΑΕΡΙΟ
Όποιος ενδιαφέρεται για συστήματα αερίου έχει ερωτήσεις που πρέπει να απαντηθούν.
Στην πολωνική αγορά, τα συστήματα φυσικού αερίου είναι γνωστά και δημοφιλή από τις αρχές της δεκαετίας του 1990. Η τεχνολογία έχει προχωρήσει από τότε και τα προβλήματα που συνδέονταν με το υγραέριο κίνησης δεν υπάρχουν πλέον. Ωστόσο, οι άνθρωποι εξακολουθούν να πιστεύουν συνήθως σε αυτούς τους μύθους και θρύλους. Ως αποτέλεσμα, οι οδηγοί εξακολουθούν να έχουν πολλές αμφιβολίες. Θα πρέπει να διαλυθούν πριν αποφασίσετε να εγκαταστήσετε ένα σύστημα αερίου στο αυτοκίνητό σας.
Πρώτα απ ‘όλα, πρέπει να έχετε κατά νου ότι τα αυτοκίνητα που κινούνται με φυσικό αέριο είναι οικονομικά αποδοτικά. Το υγραέριο είναι σχεδόν το ήμισυ της τιμής της βενζίνης ή του ντίζελ. Χάρη σε αυτό, τα χρήματα που επενδύετε στην εγκατάσταση του συστήματος θα αντισταθμιστούν με το παραπάνω. Επιπλέον, με το ρεζερβουάρ σας γεμάτο βενζίνη ή άλλο καύσιμο μπορείτε να καλύψετε μια πραγματικά μεγάλη απόσταση χωρίς επιπλέον ανεφοδιασμό. Αυτά τα γεγονότα μπορεί να σας πείσουν να εγκαταστήσετε υγραέριο. Πληροφορίες σχετικά με λεπτομέρειες είναι διαθέσιμες παντού στον ιστότοπό μας. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε απευθείας με τους συμβούλους μας.
Το υγραέριο είναι το καθαρότερο ορυκτό καύσιμο. Τα καυσαέρια υγραερίου κίνησης περιέχουν από 10 έως 15% λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα, 20% λιγότερο μονοξείδιο του άνθρακα, από 55 έως 60% λιγότερους υδρογονάνθρακες από την καμένη βενζίνη ή το ντίζελ. Το αποτύπωμα άνθρακα του υγραερίου είναι 20% χαμηλότερο από αυτό του μαζούτ και 50% χαμηλότερο σε σύγκριση με τον άνθρακα. Το αέριο δεν περιέχει βενζόλιο, ενώσεις μολύβδου και θειικά άλατα. Επιλέγοντας το υγραέριο ως καύσιμο για το αυτοκίνητό σας σημαίνει ότι νοιάζεστε για την υγεία σας και το περιβάλλον.
Η επένδυση σε υγραέριο κίνησης είναι οικονομικά βιώσιμη, ακόμη και στην περίπτωση χαμηλών μηνιαίων χιλιομέτρων (λιγότερο από 1.500 χλμ.). Επομένως, υπάρχει μόνο μία απάντηση: ναι, αξίζει να εγκαταστήσετε το σύστημα LPG/CNG στο αυτοκίνητό σας. Αργά ή γρήγορα, ανάλογα με τον αριθμό των μιλίων που διανύθηκαν, η επένδυση θα πληρώσει για τον εαυτό της. Είναι απλά θέμα χρόνου. Έχουμε αναπτύξει έναν πολύ χρήσιμο υπολογιστή που χρησιμοποιεί τη μέση κατανάλωση βενζίνης και τα μέσα μηνιαία χιλιόμετρα για να υπολογίσει πόσο σύντομα θα αντισταθμιστεί το κόστος εγκατάστασης υγραερίου στην περίπτωσή σας.
Συνήθως, ένα αυτοκίνητο θα χρησιμοποιήσει από 15 έως 20% περισσότερο αέριο από τη βενζίνη. Προέρχεται από τη διαφορά στη μάζα καυσίμου σε σχέση με τον όγκο τους. Ένα άριστα βαθμονομημένο σύστημα OPTIMA καίει κατά μέσο όρο μόνο 10-15% περισσότερο υγραέριο από τη βενζίνη. Αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι η εξοικονόμηση από τη χρήση υγραερίου κίνησης ανέρχεται ακόμη και στο 50% κατά τη διάρκεια κάθε ανεφοδιασμού. Συγκρίνοντας την ενεργειακή αξία των καυσίμων ανάλογα με το βάρος τους, θα διαπιστώσετε ότι ένα κιλό προπανίου-βουτανίου είναι πιο ενεργειακά αποδοτικό από ένα κιλό βενζίνης (δυστυχώς, ανεφοδιάζουμε τα αυτοκίνητά μας σε λίτρα, όχι κιλά – εξ ου και οι διαφορές).
Πριν μετατρέψετε το αυτοκίνητό σας σε υγραέριο πρέπει να ελέγξετε εάν ο κινητήρας είναι πλήρως λειτουργικός. Βεβαιωθείτε ότι το αυτοκίνητό σας είναι σε άριστη τεχνική κατάσταση. Κοιτάξτε τόσο τον κινητήρα (την κεφαλή, τις βαλβίδες, τα έμβολα) όσο και τα εξαρτήματά του (το καρμπυρατέρ, την ανάφλεξη, τα βύσματα και ούτω καθεξής).
Εάν έχετε αναβάλει οποιεσδήποτε επισκευές, κάντε τις πριν από την επίσκεψή σας στο εργαστήριο αερίου. Παρόλο που μπορεί να υπάρχουν κάποια πρόσθετα έξοδα που σχετίζονται με την προετοιμασία του αυτοκινήτου σας, θυμηθείτε ότι η εγκατάσταση ενός συστήματος υγραερίου αποτελεί παρέμβαση στην αρχική διάταξη του αυτοκινήτου σας. Αξίζει να βεβαιωθείτε ότι ο “ασθενής” είναι εντελώς υγιής πριν από τη διαδικασία. Εκτελείτε συντήρηση του αυτοκινήτου σας σε τακτική βάση; Άριστος. Το αυτοκίνητό σας είναι έτοιμο για υγραέριο.
Συχνά, όταν ζητούν την τιμή συναρμολόγησης μιας εγκατάστασης υγραερίου, οι εγκαταστάτες ζητούν τον κωδικό κινητήρα. Ανάλογα με τη μάρκα του αυτοκινήτου, ο κωδικός κινητήρα μπορεί να βρίσκεται σε διαφορετικά μέρη. Σε αυτήν την ανάρτηση, εξηγούμε πού να βρείτε τον κωδικό κινητήρα.
Για να διασφαλίσετε ότι ένας κινητήρας που έχει μετατραπεί σε αέριο θα λειτουργεί σωστά, πρέπει να διατηρείτε το ηλεκτρικό σύστημα υψηλής και χαμηλής τάσης σε καλή κατάσταση. Εκτός από αυτό – μία φορά το χρόνο ή κάθε φορά που έχετε οδηγήσει 10.000 χιλιόμετρα – το σύστημα υγραερίου σας θα πρέπει να υποβληθεί σε έλεγχο, συμπεριλαμβανομένων διαγνωστικών υπολογιστών και αντικατάστασης φίλτρων υγρής και αέριας φάσης. Αξίζει επίσης να διεξάγονται συχνότερες επιθεωρήσεις του συστήματος ανάφλεξης (επιθεώρηση βυσμάτων και καλωδίων υψηλής τάσης) καθώς και επιθεωρήσεις βλεφαρίδων βαλβίδων (περίπου κάθε 50.000 χλμ.).
Ένα σύστημα υγραερίου που έχει επιλεγεί και εγκατασταθεί σωστά σε ένα αυτοκίνητο που είναι σε καλή τεχνική κατάσταση δεν βλάπτει τον κινητήρα, όπως ένα λειτουργικό ηλεκτρικό σύστημα δεν προκαλεί πυρκαγιά στο σπίτι. Επιπλέον, το καύσιμο υγραερίου έχει υψηλότερο αριθμό οκτανίων (100 – 110) από τη βενζίνη (95), γεγονός που μειώνει τον κίνδυνο κοπής της καύσης.
Οι καταστάσεις στις οποίες το σύστημα μπορεί να ασκήσει αρνητικό αντίκτυπο σε άλλα εξαρτήματα προκαλούνται κυρίως από συστήματα που δεν εγκαταστάθηκαν σε εξειδικευμένο εργαστήριο ή συναρμολογήθηκαν χρησιμοποιώντας εξαρτήματα από διάφορες πηγές. Δεν αξίζει να προσπαθήσετε να εξοικονομήσετε χρήματα σε αυτήν την περίπτωση – αν και οι τιμές που προσφέρονται από άτομα που δεν ειδικεύονται στην εγκατάσταση συστημάτων φυσικού αερίου μπορεί να είναι δελεαστικές, η χρήση των υπηρεσιών τους θα αποτύχει στο μέλλον, καθώς θα αναγκαστείτε να πραγματοποιείτε συχνά δαπανηρές επισκευές. Ως εκ τούτου, είναι καλύτερο να επιλέξετε τις υπηρεσίες ενός επαγγελματικού συνεργείου που ειδικεύεται στα συστήματα LPG / CNG.
Είναι καίριας σημασίας. Μόνο έμπειροι ειδικοί θα εγκαταστήσουν και θα διαμορφώσουν σωστά το σύστημα. Μόνο ο συνδυασμός της καλύτερης ποιότητας των προϊόντων και της επαγγελματικής εργασίας των εγκαταστατών θα σας προσφέρει πραγματική εξοικονόμηση και ικανοποίηση από τη χρήση υγραερίου κίνησης. Αξίζει να θυμηθούμε ότι τα προβλήματα με τα αυτοκίνητα που κινούνται με υγραέριο προκαλούνται κυρίως από λάθη που γίνονται από τους εγκαταστάτες. Επομένως, όταν ψάχνετε για ένα συνεργείο, σκεφτείτε μόνο αυτά που κατέχουν πιστοποιήσεις (εγκρίσεις του κατασκευαστή) και δείχνουν υποδειγματική πρακτική εγκατάστασης.
Όλα τα έγγραφα, δηλαδή απόσπασμα από την έγκριση, το τιμολόγιο, το πιστοποιητικό δεξαμενής αερίου καθώς και η εγγύηση και το βιβλίο ελέγχου, πρέπει να παρέχονται από τον εγκαταστάτη. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες ενός συνιστώμενου εργαστηρίου. Για παράδειγμα: όλα τα συνεργεία εγκατάστασης που συνεργάζονται με την ALEX έχουν άδεια εγκατάστασης συστημάτων από τουλάχιστον έναν κατασκευαστή (δηλ. έγκυρη εγγραφή ITS) Αυτό διασφαλίζει ότι σε ένα τέτοιο συνεργείο θα λάβετε όλα τα έγγραφα που απαιτούνται για να κάνετε μια εγγραφή στο πιστοποιητικό εγγραφής.
Για την εγγραφή του συστήματος υγραερίου στο Τμήμα Μηχανοκινήτων Οχημάτων θα πρέπει να έχετε μαζί σας το τιμολόγιο εγκατάστασης του συστήματος (που περιέχει τον αριθμό VIN και τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος), απόσπασμα από το πιστοποιητικό έγκρισης του τρόπου εγκατάστασης, την άδεια κυκλοφορίας και την κάρτα οχήματος (εφόσον έχει εκδοθεί). Έχετε 30 ημέρες για να εισάγετε την εγκατάσταση υγραερίου στην άδεια κυκλοφορίας σας.
Οι ελεγκτές ALEX IDEA και ALEX OPTIMA που παράγουμε καλύπτονται από 5ετή εγγύηση κατασκευαστή. Άλλα εξαρτήματα του συστήματος υγραερίου και του συγκροτήματος καλύπτονται από εγγύηση 2 ετών.
Δεν είναι δυνατό και απαγορεύεται από το νόμο. Το 2005, η Sejm αποφάσισε να απαγορεύσει την επανεγκατάσταση μεταχειρισμένων εξαρτημάτων του συστήματος αερίου.
Εάν η περίοδος για την οποία μια δεξαμενή υγραερίου έχει εγκριθεί για χρήση πλησιάζει στο τέλος της, πρέπει να πάτε σε εξειδικευμένο συνεργείο το οποίο θα πραγματοποιήσει εσωτερική αναθεώρηση και δοκιμή υδραυλικής πίεσης. Εάν το ληφθέν αποτέλεσμα είναι θετικό, θα λάβετε ένα πρωτόκολλο δοκιμής καθώς και μια διοικητική απόφαση σχετικά με την περαιτέρω χρήση. Θυμηθείτε ότι ορισμένες δεξαμενές δεν μπορούν να επικυρωθούν ξανά. Σε αυτή την περίπτωση, θα πρέπει να αντικαταστήσετε τη δεξαμενή με μια νέα.
Η τεχνική δοκιμή της δεξαμενής ισχύει για 10 χρόνια από την ημερομηνία κατασκευής. Μπορείτε να λάβετε μόνο ένα αντίγραφο πριν λήξει η περίοδος ισχύος. Για να παραγγείλετε ένα αντίγραφο, πρέπει πρώτα να ελέγξετε τα ακόλουθα δεδομένα στην πινακίδα βαθμολογίας (που παρέχεται σε κάθε δεξαμενή): το όνομα του κατασκευαστή, τον αριθμό του κατασκευαστή, τις διαστάσεις της δεξαμενής (χωρητικότητα και διάμετρος), την ημερομηνία παραγωγής/την ημερομηνία ισχύος της τεχνικής δοκιμής, τον αριθμό έγκρισης (67R-) καθώς και την έγκριση της τεχνικής εποπτείας μεταφορών (το σήμα TDT). Ένα αντίγραφο μπορεί να παραγγελθεί απευθείας στο Γραφείο Μεταφοράς Τεχνικού Ελέγχου – [ΟΔΗΓΙΕΣ].
Πράγματι, όταν τα αυτοκίνητα ήταν εξοπλισμένα με καρμπυρατέρ (της 1ης γενιάς) ή αρχαϊκά συστήματα της 2ης, σημειώθηκε μείωση της ισχύος. Ωστόσο, είναι πολύ καιρό στο παρελθόν τώρα. Η λύση που εφαρμόζεται σήμερα – διαδοχικός ψεκασμός αερίου – εξασφαλίζει σχεδόν την ίδια δυναμική οδήγησης και τις ίδιες παραμέτρους όπως στα βενζινοκίνητα οχήματα. Θεωρητικά, μπορεί να υπάρξει μείωση ισχύος έως και 3% μετά την εγκατάσταση του συστήματος υγραερίου. Στην πραγματικότητα, ωστόσο, ο οδηγός δεν αισθάνεται καμία απώλεια ισχύος ή επιτάχυνσης.
Πολλά εξαρτώνται από τη θερμοκρασία περιβάλλοντος, τις ιδιότητες του κινητήρα καθώς και από το πόσο γρήγορα θερμαίνεται το ψυκτικό. Ο κινητήρας λειτουργεί πάντα με βενζίνη μετά την εκκίνηση. Θα αλλάξει σε αέριο αφού φτάσει σε κατάλληλη θερμοκρασία (περίπου 30 ° C) του ψυκτικού υγρού, το οποίο χρησιμοποιείται για τη θέρμανση του μειωτήρα (ο οποίος αλλάζει την κατάσταση του αερίου, από υγρό σε πτητικό). Συνήθως συμβαίνει μετά από οδήγηση αρκετών εκατοντάδων μέτρων. Είναι διαφορετικό μετά τη διακοπή και την επανεκκίνηση του θερμαινόμενου κινητήρα. Σε αυτή την περίπτωση, ο κινητήρας θα αλλάξει αμέσως σε υγραέριο.
Όχι. Εάν το σύστημα υγραεριοκίνησης έχει εγκατασταθεί και ρυθμιστεί σωστά, η εναλλαγή μεταξύ των καυσίμων θα πραγματοποιηθεί αυτόματα και δεν θα γίνει αισθητή από τον οδηγό ή τους επιβάτες.
Αν και το αέριο είναι μια εξαιρετικά εύφλεκτη ουσία, τα συστήματα αερίου είναι από τα ασφαλέστερα συστήματα στα αυτοκίνητα. Γιατί? Τα περιοριστικά πρότυπα και η τεχνολογία απαιτούν μεγαλύτερη προστασία από ό,τι στην περίπτωση των βενζινοκίνητων συστημάτων στα συνήθη αυτοκίνητα. Οι δεξαμενές μπορούν να αντέξουν πολύ περισσότερο από τις τυπικές καταστάσεις στο δρόμο. Κοινοί μύθοι και στερεότυπα έχουν καταρριφθεί πολλές φορές – τα συστήματα υγραερίου είναι πραγματικά πολύ ασφαλή – τόσο στη θεωρία όσο και στην πράξη. Θα πρέπει να θυμάστε να επιλέγετε εγκεκριμένα, υψηλής ποιότητας προϊόντα και να χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες επαγγελματικών συνεργείων που ειδικεύονται στην εγκατάσταση συστημάτων υγραερίου.
Οι κύλινδροι LBG δεν εκρήγνυνται. Είναι ένας από τους μύθους που σχετίζονται με τα συστήματα αερίου αυτοκινήτων. Οι δεξαμενές αερίου σχεδιάζονται με τέτοιο τρόπο ώστε να μην είναι δυνατή η ρήξη τους. Είναι κατασκευασμένα από πολύ χοντρά μεταλλικά φύλλα και έχουν επιπλέον ενισχυμένο πυθμένα καθώς και μια σειρά βαλβίδων που εγγυώνται την ασφάλεια ολόκληρου του συστήματος. Οι περιπτώσεις έκρηξης ή καύσης αυτοκινήτων, οι οποίες μερικές φορές αναφέρονται ευρέως στα μέσα ενημέρωσης, προκαλούνται από ελαττώματα στο σύστημα βενζίνης, όχι στο σύστημα αερίου.
Είναι πολύ απλό και πρακτικά βράζει σε… γεμίζοντας το αυτοκίνητό σας με υγραέριο κίνησης. Από την πλευρά του οδηγού, ένα σωστά εγκατεστημένο και προσαρμοσμένο σύστημα υγραερίου δεν χρειάζεται συντήρηση. Υπάρχει μόνο ένας επιπλέον διακόπτης στο ταμπλό. Ενημερώνει τον οδηγό με ποιο καύσιμο λειτουργεί το αυτοκίνητο και πόση βενζίνη υπάρχει στο ρεζερβουάρ. Τα σημερινά συστήματα ελέγχονται από ηλεκτρονικά. Είναι υπεύθυνοι για τη στιγμή της αλλαγής της ισχύος σε υγραέριο κίνησης και όλες τις άλλες παραμέτρους λειτουργίας του κινητήρα.
Το υγραέριο είναι ένα καύσιμο που τροφοδοτείται σε κυλίνδρους σε αέρια κατάσταση. Είναι η καλύτερη επιλογή για τον κινητήρα, η οποία μεταφράζεται άμεσα σε μεγαλύτερη διάρκεια ζωής του κινητήρα. Κάνει την ανάφλεξη ομαλότερη και αποδοτικότερη και αποτρέπει την έκπλυση του προστατευτικού στρώματος λαδιού κινητήρα από τα τοιχώματα του κυλίνδρου. Το υγραέριο δεν προκαλεί διάβρωση των μεταλλικών μερών του κινητήρα, δεν σχηματίζει εναποθέσεις άνθρακα και μεταλλικά ιζήματα. Έχει ιδιότητες καθαρισμού κινητήρα. Μετά την εγκατάσταση των συστημάτων αερίου, οι προηγουμένως συσσωρευμένες μολύνσεις μπορούν ακόμη και να αφαιρεθούν από το σύστημα.
Η επιτυχής μετατροπή των αυτοκινήτων σε υγραέριο δεν καθορίζεται από τον κινητήρα, αλλά από τα εξαρτήματα υγραερίου, την τεχνική κατάσταση του αυτοκινήτου σας καθώς και τις γνώσεις και την εμπειρία του εγκαταστάτη σας. Όλα τα αυτοκίνητα με ανάφλεξη με σπινθήρα μπορούν να μετατραπούν ώστε να λειτουργούν με αέριο. Ωστόσο, το μείγμα βουτανίου προπανίου απαιτεί καλύτερες συνθήκες καύσης από τη βενζίνη. Επομένως, η κατάσταση του συστήματος ανάφλεξης είναι ένα από τα στοιχεία που είναι σημαντικά για τη σωστή εγκατάσταση του συστήματος αερίου.
Μερικές φορές, η εγκατάσταση του συστήματος αερίου και η οδήγηση με αέριο μπορεί να αποκαλύψει προηγούμενη αμέλεια όσον αφορά τη συντήρηση. Επομένως, το σύστημα πρέπει να εγκατασταθεί σε ένα καλό, συνιστώμενο εργαστήριο. Ένα συνεργείο που θα ελέγξει διεξοδικά την τεχνική κατάσταση του αυτοκινήτου και θα προσαρμόσει τα εξαρτήματα υγραερίου στις δυνατότητές του και στις προσδοκίες του πελάτη πριν το παραλάβει για εγκατάστασ
Τα υβριδικά οχήματα κινούνται με ηλεκτρική ενέργεια μόνο σε χαμηλές ταχύτητες, για παράδειγμα κατά την οδήγηση στην πόλη. Σε υψηλότερες ταχύτητες, ωστόσο, ή σε αυτοκινητόδρομους, το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιεί σχεδόν μόνο την κίνηση εσωτερικής καύσης. Εδώ μπαίνει στο παιχνίδι το σύστημα υγραερίου.
Τα υβρίδια που κινούνται με υγραέριο έχουν πολλές δυνατότητες. Πρόκειται για μια οικονομικά αποδοτική και καλή τεχνολογική λύση που αποφέρει πραγματικά οφέλη όχι μόνο στον χρήστη, αλλά και στο περιβάλλον. Η χρήση του αυτοκινήτου είναι εξίσου απλή όπως πριν από την εγκατάσταση. Η εγκατάσταση του συστήματος αερίου θα κάνει ένα υβρίδιο πραγματικά οικονομικό. Το κόστος ανεφοδιασμού μειώνεται κατά το ήμισυ και το αυτοκίνητο γίνεται ακόμα φθηνότερο στη χρήση στην πόλη και πολύ πιο οικονομικό στο δρόμο. Το μόνο πράγμα που μπορεί να είναι φθηνότερο είναι ένα σκούτερ 🙂
Σήμερα, τα συστήματα υγραερίου εγκαθίστανται συνήθως σε αυτοκίνητα με κινητήρες άμεσου ψεκασμού και η σωστή εγκατάσταση εξασφαλίζει τη σωστή λειτουργία του κινητήρα. Όλες οι συζητήσεις “η άμεση έγχυση δεν είναι κατάλληλη για υγραέριο” που μπορούν να βρεθούν στο Διαδίκτυο προέρχονται από κακώς επιλεγμένα εξαρτήματα και αδέξιες προσπάθειες εγκατάστασης. Επομένως, εάν ενδιαφέρεστε για την ποιότητα και την καλή εξυπηρέτηση, επισκεφθείτε τα συνιστώμενα, έμπειρα εργαστήρια εγκατάστασης.
Το υγραέριο είναι άοσμο. Η δυσάρεστη οσμή οφείλεται στις χημικές ουσίες που προστίθενται. Προστίθενται σκόπιμα – για την ασφάλεια οδηγών και επιβατών. Εάν αρχίσετε να μυρίζετε αέριο στο αυτοκίνητό σας, θεωρήστε το προειδοποιητικό σημάδι. Κάτι πιθανώς συμβαίνει με το σύστημα και πρέπει να πάτε σε ένα κέντρο σέρβις για να ελέγξετε το όχημά σας για διαρροές. Το αέριο δεν μπορεί να ξεφύγει από ένα σωστά εγκατεστημένο και συντηρημένο σύστημα, οπότε δεν θα πρέπει να μπορείτε να το μυρίσετε.
Δεν είναι αλήθεια. Λόγω της εξοικονόμησης κόστους από τους κατασκευαστές και της επακόλουθης χαμηλότερης αντοχής των υλικών σε νέους κινητήρες, οι εγκαταστάτες πρέπει να εργαστούν σκληρότερα για τη ρύθμιση και την εγκατάσταση σε τέτοια αυτοκίνητα, καθώς και για την επιλογή εξαρτημάτων του συστήματος υγραερίου. Όλα εξαρτώνται από τις γνώσεις του εγκαταστάτη. Για παράδειγμα, πολλά νέα οχήματα είναι εξοπλισμένα με αισθητήρα πίεσης καυσίμου. Όταν το εγκατεστημένο σύστημα αερίου στερείται πρόσθετων, κατάλληλων ηλεκτρονικών, θα αναφερθεί σφάλμα πίεσης καυσίμου. Σε αυτή την περίπτωση, πρέπει να εγκαταστήσουμε έναν εξομοιωτή πίεσης καυσίμου, π.χ. Torpedo PFPE, ή έναν ελεγκτή με ήδη ενσωματωμένη μονάδα εξομοιωτή – OPTIMA EXPERT.
Τα πολυτελή αυτοκίνητα είναι συνήθως μεγάλα και καταναλώνουν μεγάλες ποσότητες καυσίμων. Οι ιδιοκτήτες τους μπορούν να εξοικονομήσουν πολλά χρήματα με ένα σύστημα αερίου. Αυτές τις μέρες, κανείς δεν εκπλήσσεται με BMW, Mercedes και ακόμη και Maybachs, Porches και Maseratis που κινούνται με υγραέριο. Είναι δύσκολο να αντισταθείτε στον πειρασμό της εξοικονόμησης χρημάτων, ειδικά όταν οδηγείτε “τετράτροχα θηρία”.
Ορισμένοι πιστεύουν ότι τα ακριβά αυτοκίνητα πρέπει να είναι δαπανηρά στη χρήση. Ωστόσο, η υπερβολική πληρωμή για βενζίνη δεν έχει καμία σχέση με την αξία του ίδιου του αυτοκινήτου. Απλά ελέγξτε την αγορά after-market και τις τιμές των πολυτελών αυτοκινήτων που μετατρέπονται σε φυσικό αέριο για να δείτε ότι το υγραέριο δεν κάνει αυτά τα οχήματα λιγότερο διάσημα. Το υγραέριο είναι για έξυπνους ανθρώπους που διαχειρίζονται τα έξοδά τους με σύνεση.
Πιστός. Κάθε άτομο που εγκαθιστά βενζίνη στο αυτοκίνητό του το κάνει για να εξοικονομήσει χρήματα. Ωστόσο, δεν πρέπει να ψάχνετε για εξοικονόμηση με κανένα τρόπο. Η τελική τιμή εγκατάστασης προκύπτει από διάφορες παραμέτρους και δεδομένα (όπως το μοντέλο του αυτοκινήτου καθώς και τον τύπο και τη χωρητικότητα του κινητήρα). Ορισμένα από αυτά μπορεί να συνεπάγονται την ανάγκη εγκατάστασης πρόσθετων στοιχείων, όπως ο εξομοιωτής πίεσης αερίου ή ένας ισχυρότερος μειωτήρας. Το αυτοκίνητό σας μπορεί να χρειαστεί τέτοιες προσθήκες. Θα αυξήσουν λίγο το κόστος εγκατάστασης, αλλά θα εξασφαλίσουν επίσης τη λειτουργία του αυτοκινήτου σας χωρίς αποτυχία. Θυμηθείτε, ακόμη και η ελαφρώς πιο ακριβή επιλογή θα πληρώσει γρήγορα μόλις πληρώσετε το ήμισυ της τιμής για ανεφοδιασμό.
Θα καταλάβετε τη διάταξη των εξαρτημάτων του συστήματος υγραερίου στο αυτοκίνητό σας μαζί με τον εγκαταστάτη. Είναι καλή ιδέα να σκεφτείτε τη διάταξη εξαρτημάτων όπως ο πίνακας ελέγχου αερίου / διακόπτης (ένα βολικό μέρος στο ταμπλό ή κοντά σε αυτό για να το παρακολουθείτε), το ρεζερβουάρ (οι δυνατότητες περιορίζονται από το σχεδιασμό του αυτοκινήτου – συνήθως, το ρεζερβουάρ τοποθετείται στον εφεδρικό τροχό ή στο χώρο αποσκευών ή κάτω από την ανάρτηση), και τη βαλβίδα ανεφοδιασμού (συνήθως τοποθετείται κάτω από το πτερύγιο ρεζερβουάρ καυσίμου).
Οι επιθεωρήσεις και οι ρυθμίσεις των συστημάτων φυσικού αερίου είναι από τις βασικές προϋποθέσεις για την ορθή λειτουργία του συστήματος υγραερίου και τη διατήρηση της εγγύησης. Το πρόγραμμα επιθεωρήσεων και αντικατάστασης διαφόρων εξαρτημάτων καθορίζεται από το συνεργείο στο οποίο εγκαταστάθηκε το σύστημα. Γενικά, θα πρέπει να επισκέπτεστε το κέντρο σέρβις τουλάχιστον μία φορά το χρόνο ή αφού έχετε διανύσει περίπου 10.000 χιλιόμετρα (όποιο από τα δύο συμβεί νωρίτερα).
Κάθε αυτοκίνητο, ανεξάρτητα από τον τύπο της κίνησής του, πρέπει να είναι κατάλληλα προετοιμασμένο για το χειμώνα. Τα αυτοκίνητα που κινούνται με αέριο πρέπει να υποβάλλονται σε γενική επιθεώρηση του συστήματος και της ρύθμισής του. Μπορεί να χρειαστεί προσαρμογή λόγω αλλαγών στην περιεκτικότητα του αέρα σε οξυγόνο σε χαμηλές θερμοκρασίες και επειδή η σύνθεση του υγραερίου κίνησης αλλάζει για το χειμώνα – η ποσότητα προπανίου αυξάνεται και η ποσότητα βουτανίου – μειώνεται.
Τα φίλτρα σταματούν την ατμοσφαιρική ρύπανση. Με την πάροδο του χρόνου, τα φίλτρα χάνουν την χωρητικότητά τους, γεγονός που έχει αρνητικό αντίκτυπο στις αναλογίες του μείγματος καυσίμου-αέρα. Στα αυτοκίνητα που κινούνται με υγραέριο κίνησης, πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στην καθαριότητα και τη χωρητικότητα των φίλτρων αέρα. Επιπλέον, τα συστήματα υγραερίου διαθέτουν φίλτρα υγρής και αέριας φάσης. Οι στερεές και υγρές ακαθαρσίες που συσσωρεύονται σε αυτά κατά τη χρήση τους μπορεί να εμποδίσουν τη ροή του αερίου, γεγονός που μπορεί να εμποδίσει τη λειτουργία του συστήματος υγραερίου. Μπορούμε να το αποτρέψουμε αλλάζοντας τακτικά τα φίλτρα. Εάν τα φίλτρα είναι βαριά μολυσμένα, πρέπει να αντικατασταθούν ακόμη και πριν από την προγραμματισμένη περιοδική επιθεώρηση.
Στα αυτοκίνητα που κινούνται με υγραέριο, το ψυκτικό θερμαίνει τον μειωτήρα που προκαλεί διαστολή αερίου αλλάζοντας την κατάστασή του (από υγρό σε πτητικό). Για το λόγο αυτό, η στεγανότητα αυτού του συστήματος πρέπει να ελέγχεται πριν από τη χειμερινή περίοδο. Εάν το σύστημα ψύξης κλειδωθεί στον αέρα, ο μη θερμαινόμενος εξατμιστής θα παγώσει υπό την επίδραση του διαστελλόμενου αερίου. Εάν δεν υπάρχει αρκετό ψυκτικό στο ψυγείο, ο μειωτήρας δεν θα λειτουργεί με πλήρη χωρητικότητα. Επομένως, θα πρέπει να ελέγξετε το επίπεδο και την ποιότητα του ψυκτικού και να το ξαναγεμίσετε ή να το αντικαταστήσετε εάν είναι απαραίτητο.
Φυσικά. Δεν μπορείτε να ξεχάσετε να γεμίσετε το ρεζερβουάρ με βενζίνη, όχι μόνο κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Μετά από όλα, ο κινητήρας τροφοδοτείται από αυτό ακριβώς το καύσιμο. Εκτός αυτού, εάν δεν υπάρχει αρκετή βενζίνη στο ρεζερβουάρ καυσίμου, το νερό στο ρεζερβουάρ θα συμπυκνωθεί και θα παγώσει, εμποδίζοντας το σύστημα καυσίμου. Για να αποφύγετε αυτό, πρέπει να γεμίσετε τη δεξαμενή με νερό τουλάχιστον στο 1/4 της χωρητικότητάς της.
Πριν φύγετε για το εξωτερικό, βεβαιωθείτε ότι η επιθεώρηση του συστήματος αερίου δεν πλησιάζει. Ελέγξτε ποιοι σύνδεσμοι γεμίσματος υποστηρίζονται στα πρατήρια αερίου στη χώρα προορισμού σας. Σχεδιάστε τη διαδρομή σας έτσι ώστε να είστε πάντα σε θέση να γεμίσετε το δοχείο LPG σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να αποφύγετε την αναζήτηση ενός πρατηρίου αυτοματικού αερίου αργότερα. Αν είναι δυνατόν, μάθετε πώς ονομάζεται το προπάνιο-βουτάνιο για αυτοκίνητα στην άλλη γλώσσα.
LPG SYSTEM
- Παλαιά Περιφερειακή Οδός Μουδανιών, Κασσάνδρας, Νέα Μουδανιά
- info[at]alexoptima.gr
- 2373 022 235
- 697 178 4937